Merkez, Turgutlu, Manisa
Yeni 1 gün, 18 saat önce -

Cumhuriyet mahallesinde satılık 100m2 doğalgazlı ara kat. Bu gayrimenkulün adres bilgilerini öğrenmek, daha detaylı bilgi ve randevu almak için...

Spam olarak bildir
125.000TL
4 yatak odası
1 banyo
100 metrekare
Konutu gör
emlak.net

Villalar Bölgesi, Uncubozköy Mah., Manisa
2 gün, 8 saat önce -

Dai̇re otomati̇k kumandali panjur si̇stemi̇ne sahi̇pti̇r. (Nees marka) dai̇re’ de akordi̇yon model özel kullanim kolayliği sağlayan si̇nekli̇k...

Spam olarak bildir
260.000TL
3 yatak odası
1 banyo
110 metrekare
Konutu gör
buemlak.com

Merkez, Salihli, Manisa
2 gün, 14 saat önce -

Dairemiz 125 mk olup anahtar teslim olup konumu iyi yeni lüx dairedir yörük mh gümüş cayı yanı yeni lüx daire Bu gayrimenkulün adres...

Spam olarak bildir
170.000TL
4 yatak odası
1 banyo
125 metrekare
Konutu gör
emlak.net

Salihli, Manisa
3 gün, 7 saat önce -

Dai̇remi̇z ki̇panin arkasinda karanlik odasi yoktur. Hazi̇ran ayinda anahtar tesli̇m olarak bi̇tecekti̇r.

Spam olarak bildir
145.000TL
3 yatak odası
1 banyo
124 metrekare
Konutu gör
Iyisatislar

Merkez, Turgutlu, Manisa
Yeni 1 gün, 18 saat önce -

Acil satılık satılık teraslı Bu gayrimenkulün adres bilgilerini öğrenmek, daha detaylı bilgi ve randevu almak için 0 554. 6877--- veya 0 236...

Spam olarak bildir
69.000TL
3 yatak odası
1 banyo
100 metrekare
Konutu gör
emlak.net

Manisa
5 gün, 12 saat önce -

Göktaşlı mah. Fatih ilkokulu karşısı 3 1 3. Kat 120 m2 çelikkapı p pen ısıcam hazırmutfak çift balkonlu aydınlık ferah bir daire.

Spam olarak bildir
140.000TL
3 yatak odası
1 banyo
120 metrekare
Konutu gör
Iyisatislar

Merkez, Turgutlu, Manisa
Yeni 1 gün, 11 saat önce -

Acil satılık dogal gaz kapıda SIFIR AYARINDA Bu gayrimenkulün adres bilgilerini öğrenmek, daha detaylı bilgi ve randevu almak için 0 554...

Spam olarak bildir
116.000TL
4 yatak odası
1 banyo
115 metrekare
Konutu gör
emlak.net

Salihli, Manisa
3 gün, 3 saat önce -

Dairemiz 125 mk olup anahtar teslim olup konumu iyi yeni lüx dairedir yörük mh gümüş cayı yanı yeni lüx daire

Spam olarak bildir
170.000TL
3 yatak odası
1 banyo
125 metrekare
Konutu gör
Iyisatislar

Merkez, Akhisar, Manisa
2 gün, 22 saat önce -

Binamız Hacı ishak mahallesi Yeldeğirmeni Mevkisindedir. TOKİ yolundadır. Zeminde çalışır vaziyette BAKKAL dükkanı vardır, Binanın arkasında...

Benzer satılık evler: müstakil ev akhisar

Spam olarak bildir
95.000TL
4 yatak odası
1 banyo
312 metrekare
Konutu gör
emlak.net

Turgutlu, Manisa
2 gün, 9 saat önce -

Doğalgaz kapıda Giriş çelik kapı, odalar amerikan kapı, Ön ve arka cephede 2 Balkon, Tuvalet banyo önü Hilton lavabo, Banyoda Jakuzi Hilton...

Spam olarak bildir
110.000TL
2 yatak odası
1 banyo
100 metrekare
Konutu gör
Iyisatislar

Merkez, Salihli, Manisa
Yeni 14 saat, 55 dakika önce -

Dublex dairemiz 175 mk olup ortak alanı bitik olup sadece mobilla aksamını siz yapılacak sınız yatrımcıların dikatine tapunun üstü Bu...

Spam olarak bildir
170.000TL
4 yatak odası
1 banyo
175 metrekare
Konutu gör
emlak.net

Salihli, Manisa
5 gün, 1 saat önce -

Dairemiz 175 mk olup oto parklı asansörlü merkezi ısıtmalı üc cepeli yeni lüx dairedir seyran tepe mah fatih cadde üst yatırımcıların dikatine

Spam olarak bildir
218.000TL
3 yatak odası
2 Banyo
175 metrekare
Konutu gör
Iyisatislar

Merkez, Manisa
Yeni 1 gün, 11 saat önce -

2 oda + 1 salon. 75 M2.5. Kat.kremi̇t çati. Kombi̇*petek. Pi̇mapen. Çi̇ft cam. Satilik dai̇re. 100.000 TL. *pazarlikli*. S: 2759 Bu...

Spam olarak bildir
100.000TL
3 yatak odası
1 banyo
75 metrekare
Konutu gör
emlak.net

Salihli, Manisa
6 gün, 4 saat önce -

Bu köşe dai̇re son deprem yönetmenli̇ği̇ne uygun merkezi̇ si̇stemli̇ asansörlü 8211 isi yalitimli 8211 matolomanli 8211 araba garajli 15m2...

Benzer satılık evler: konut salihli

Spam olarak bildir
172.000TL
3 yatak odası
1 banyo
130 metrekare
Konutu gör
Iyisatislar

Merkez, Salihli, Manisa
3 gün, 22 saat önce -

Dai̇remi̇z 3+1 ara 2. Kat olup sali̇hli̇ni̇n güzi̇de semti̇ olan cumhuri̇yet mahallesi̇nde pazar pazari ve cumhuri̇yet cami̇ ci̇varidir. Pazar...

Spam olarak bildir
155.000TL
4 yatak odası
1 banyo
130 metrekare
Konutu gör
emlak.net
x
En güncel ev ilanları anında e-mailinize gelsin

1 2 3 4 5 Sonraki »

manisa merkez
Filtreleri göster
Liste fotoğraflar
15 25 50

Yayın Tarihi

Fiyat

-

Metrekare

-

Yatak Oda

-

Banyo

-

İlçe

Fotoğraf

İller

Diğer özellikler

Konut tipi

+ Tüm filtreleri görün

Arkadaşlarınızla paylaşın
Arama motorlarımız
Uygulamasını indirin